Pages

Saturday, August 20, 2016

Armada – Pergi Pagi Pulang Pagi

INTRO: A  F#m  Bm  E  (2x)

A                          F#m 
Aku sayang padamu,
Bm                   E
aku cinta padamu
A                           F#m
Semua kan ku lakukan
     Bm                      E
demi kebahagiaanmu

(*) D
  Tak pernah ku keluhkan
     C#m
  walau rintangan menghadang
  D
  Panas hujan begini
         E
  makanan sehari-hari

REFF:
           D      E       A               F#m
  Ku rela pergi pagi pulang pagi
              Bm           E            A
  Hanya untuk mengais rezeki
          D       E   C#m  F#m
  Doakan saja aku pergi
               Bm                E           A
  S'moga pulang dompetku terisi

A                          F#m        
Kamu tak perlu resah (sah) ,
  Bm                       E
aku sedang berusaha
A                     F#m
Demi kebahagiaan
     Bm                        E
kamu yang aku sayangi

REPEAT: (*), REFF

INTRO: F#m  Bm  E  A
     F#m  Bm  E  /

           D           E                A               F#m
Aku rela ditinggal pergi pagi pulang pagi
           Bm             E            A
Kar'na kamu mencari rezeki
                        D       E  C#m   F#m
Oooh kau doakan saja aku pergi
             Bm               E          A
S'moga pulang dompetku terisi

REPEAT: REFF

F#m           Bm               E           A
… S'moga pulang dompetku terisi
F#m             Bm E                                   A
… dan semoga~~  kau tak ngambek lagi

No comments:

Post a Comment